Miele G 6675 SCVI XXL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele G 6675 SCVI XXL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Aat 23-07-2019

Tweede Miele vaatwasser binnen 8 jaar kapot

Geschreven voor: Miele G 6675 SCVI XXL

Wij wonen nu 8 jaar in ons huis en hebben - toen we er in trokken
- een nieuwe Miele vaatwasser gekocht. Daarvan verbrandde de motor na 5 jaar en we hebben toen een nieuwe moeten kopen. Onze huidige Miele G6675 SCI XXL hebben wij dus 3 jaar geleden ook nieuw gekocht en die heeft het nu ook begeven. Er is vocht in het moederboard gelopen en dat heeft kortsluiting gemaakt. Voorheen deden we meer dan 12 jaar met een Miele vaatwasser, wat een flutkwaliteit! Het probleem is ook dat in België de garantie slechts 2 jaar van kracht is omdat daar de Europese garantieregels niet aanvaard zijn. In Nederland moet een vaatwasser het wettelijk gewoon langdurig goed doen en heb je dus een veel langere wettelijke garantie. Ik weet niet wat dit nu weer gaat kosten, maar ik koop nooit meer een Miele en het volgende apparaat koop ik zeker niet meer in België, maar in Nederland, waar ik een betere nazorg krijg.

Pluspunten

• Stil
  • Efficiënt

Minpunten

• Slechte kwaliteit